BN Shop - Nettbutikk for bremser, understell, vask og vedlikehold | EBC Brakes Norge

Ofte stilte spørsmål


BESTILLING

Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre, er det mulig?
Vi kan gjøre endringer dersom ordren ikke er plukket. Ønsker du å endre antall varer eller bytte til andre produkter, kan dette kun gjøres dersom ordresummen blir lik eller lavere.
Du kan selvsagt også kansellere ordren din

 

Kan jeg slå sammen to ordre til én og samme forsendelse?
Det er dessverre ikke mulig. Kontakt oss på post@bncnordic.no for å kansellere ordren din dersom du ønsker samlet levering.

 

Kan jeg legge til en vare på ordren?
Det er dessverre ikke mulig. En ny ordre vil bli behandlet som en egen ordre.

 

 

LEVERING

Hva gjør jeg dersom jeg mottar feil vare?
Sjekk artikkelnummer opp mot hva du faktisk har bestilt. Dersom det er avvik her ber vi deg ta kontakt med oss på post@bncnordic.no

 

Jeg bestilte varer for flere dager siden, men har ikke fått beskjed om at pakken er sendt, hvor er pakken?
Dersom du ikke har mottatt melding fra posten om at pakken er på vei, er den mest sannsynlig ikke sendt.
Sjekk at du har oppgitt riktig telefonnummer, dersom dette er feil vil du ikke motta melding om at pakken er sendt,
eller melding om at pakken kan hentes på ditt postkontor. Normal leveringstid på varer som ikke er på lager i Norge
er 5-10 virkedager. Ta gjerne kontakt med oss for oppdatert status.

 

Jeg har bestilt flere varer, men pakken inneholdt ikke alle varene. Får jeg de andre i en ny sending?
Ja, da er ordren din blitt dellevert og ny pakke med resterende varer vil ettersendes fritt.

 

Kan jeg få levert til en adresse utenfor Norge?
Det er dessverre ikke mulig.

 

Kan jeg bestille på nett, og hente varene i butikk?
Ja, du kan velge pickup point i Oslo

 

Kan en annen person hente ut pakken min på pickup point?
Ja, det er mulig, men gi oss beskjed på forhånd.

 

 

RETUR OG BYTTE

Jeg har bestilt varer for lenge siden, men har ikke prøvd å montere før nå, kan jeg få byttet varen?
I mange tilfeller er det ok, men vi tar normalt en helthetsvurdering i hvert enkelt tilfelle.
Ved innvilget bytte vil det tilkomme returgebyr og dekning for frakt.

 

Hvordan returnerer jeg en vare med angrerett?
Du kan benytte deg av angrerett 14 dager etter at varen er utlevert. Ønsker du å returnere en vare ber vi deg på forhånd
om å ta kontakt med oss på post@bncnordic.no, slik at vi kan sende deg nødvendig returinformasjon.

 

 

REKLAMASJON

Jeg ønsker å reklamere på en vare, hvordan går jeg frem?
Da tar du kontakt med oss pr. e-post (post@bncnordic.no) og forklarer kort hva som er problemet sammen med noen bilder som peker på problemet.
Legg også ved ordrenummer.